Türkçe
English
Azerbaycan
Google ÇeviriÇeviri tarafından desteklenmektedir
Si̇ppy
Buradasınız: Anasayfa / Çözümleri̇mi̇z
Sippy
Sippy

Sippy Softwitch Nedir?

Sippy Softswitch, modüler yapıda tasarlanmış ve müşterilerinize eksiksiz ve kesintisiz VoIP hizmeti verebilmesiniz için geliştirilmiştir. Gelişmiş çağrı yönlendirme, faturama ve gerçek zamanlı izleme imkanları sunmaktadır. Ayrıca doğası gereği her zaman internete açık olması gerektiğinden saldırılara karşı da kendi içinde güvenlik duvarı da vardır. API desteği ile de kendi yazılımlarınızdan yönetilmesine imkan vermektedir.

Sippy Softswitch, class 4 softswitch özelliklerinin tamamını ve class 5 softswitch yeteneklerini destekler.

Sippy Softswitch'in öne çıktığı en önemli özelliklerinden birisi de performansıdır. Anlık çağrı artışlarını (CPS: Calls Per Second) kaldırabilmesi, piyasadaki rakiplerinin arasından sıyrılmasını sağlamaktadır. Bunu da olay (event) bazlı geliştirilmesine borçludur.

Sintel olarak Sippy Softswitch'in satış ve desteğini vermenin yanısıra özelleştirme, Sippy Softswitch için yeni uygulama geliştirme yapmaktayız. Ayrıca Sippy Softwitch ile tüm altyapı kurulumlarını yapmakta ve VoIP teknolojileri için danışmanlık da vermekteyiz. Yıllardır edindiğimiz deneyimler ile Sippy Softswitch'in işinize en uygun şekilde ve daha performanslı çalışması için ayarlarının yapılmasını sağlamaktayız. İlgili eğitimleri ve satış sonrası desteği de vermekteyiz. Geliştirdiğimiz entegre yazılımlar ile BTK gereksinimlerinizi karşılamaktayız.

Hemen Deneyin

30 günlük deneme sürümünü bugün ücretsiz olarak indirin.

Çağrı Yönlendirme(Routing)

Yönlendirme yönetimi katmanı Sippy Softswitch kullanıcılarına esnek ve güçlü bir yönlendirme imkanı sunar. Bu katman sayesinde en uygun servis sağlayıcılarına doğru ve eksiksiz bir yönlendirme Hedef Setleri aracılığı ile sağlanabilir, belirli destinasyonlar için uygun olan servis sağlayıcılarının yönlendirilmesi gerçekleştir.

Yönlendirme yönetimi katmanında var olan yönlendirmelerin bilgisi excell formatında kaydedilip saklanabildiği gibi, daha önceden hazırlanmış olan yönlendirme dosyası sisteme yüklenebilir. Daha önce faturalama yönetimi katmanı aracılığı ile tanımlanan tarifeler tercih edilen yönlendirme kayıtlarına eklenebilir.

Sippy Yönlendirme TanımıYönlendirme için "Hedef Set" tanımı

Yönlendirme yönetimi katmanı ayrıca esnek bir 'Yönlendirme Gruplama' seçeneği sunar. Burada her bir yönlendirme için ' Temel Parametreler' olarak bir 'Grup Adı', tercih edildiği takdirde 'Açıklama' verilebilir. 'Gelişmiş Seçenekler' aracılığı ile de 'Media Taşıma' görevini üstlenecek bir taşıyıcı seçilebilir.

Sippy Yönlendirme Grubu TanımıYönlendirme için "Yönlendirme Grubu" tanımı

Not: Tanımladığınız yönlendirme gruplarını hiç arama yapmadan, "Test Arama Planı" ekranından hesap başına test edebilirsiniz.

Yönlendirme Özellikleri

  • Sınırsız bağlantı tanımlama
  • ASR/ACD verilerini kullanarak otomatik karar verme:
    • LCR(Least Cost Routing) En ucuza göre yönlendirme
    • Yüke göre yüzde üzerinden yönlendirme
    • Sabit(Forced) yönlendirme
    • Sıralamaya(Preference) göre yönlendirme
    • Prefix uzunluğuna göre yönlendirme
  • ASR/ACD kalite takip ve izleme
  • Zarar önleme ve kâr oranını tutturma desteği
  • Şebeke içi yönlendirme ve fiyatlandırma
  • LRN/Taşınmış numara sorgulama
  • T.38 Fax desteği
  • DNCL(Kara liste, Bloklama Listesi, Rahatsız Etme Listesi) desteği
  • Çağrı yönlendirme test aracı
  • Codek kısıtlamasız
  • Protokol destekleri: SIP, GSM, G.711a, G.711u, G.722, G.723, G.728, G.729 Pass-through

Gerçek Zamanlı İzleme

Sisteminizi ve sisteminizdeki her environment'ı için ayrı ayrı izlemenizi sağlar. Ayrıca sisteminizde paket dinlmeme imkanını da verir. SIP mesaj loglarını da CALL-ID bazında filtreleme imkanı verir.

Sippy softswitch gerçek zamanlı grafiklerGerçek zamanlı trafik izleme

İzleme Özellikleri

  • Aktif çağrıları izleme
  • Gerçek zamanlı izleme grafikleri:
    • Çağrı işleme süresi(Call processing time) Bağlantıya gönderim süresi, SIP, LRN, AA
    • Saniyedeki çağrı sayısı(Calls per second) Gelen, Giden, kabul edilmiş, yönlendirilmiş, bağlanmış
    • İşlemdeki çağrılar, anlık çağrılar(kanallar), toplam, bağlanan sayıları.
    • Sistem çapında ASR,ACD, Gelendeki ASR, Gidendeki ASR, kabul edilen ASR
    • Kullanılan bant genişliği
    • Ağ veri miktarı(throughput)
  • Gerçek zamanlı kredi ve bakiye konsilidasyonu
  • Gerçek zamanlı çağrı ücretlendirme, limitleme ve faturalama
  • Çağrı paketlerini yakalama ve wireshark gibi uygulamalarda incelemek için indirme

Faturalama

Faturalama yönetimi katmanı, gerekli olan tüm fatura detaylandırmalarını ve yönetimini kolayca gerçekleştirmeyi sağlar. Esnek ve dinamik bir yapıya sahiptir, sadece tek bir ücretlendirme kriterine bağımlı çalışmaktan kurtarır.

Faturalama yönetimi katmanında mevcut olan tarife belirleme kısmından istenilen sayıda tarife belirlenebilir, istendiğinde her kullanıcıya farklı bir tarife uygulanabilir. Tarife oluşturma, yönetim, fiyat listesi oluşturma oldukça kolaydır.

Sippy softswitch tarife tanımıTarife tanımı

Gelişmiş Seçeneklerde zarar edilmemesini sağlamak amacıyla 'Korumayı Etkinleştir'dikten sonra ‘Max. Zarar, %’ seçeneği ile yapılan görüşmelerde ücretsiz sürelerden ulaşılabilecek en üst düzeydeki zarar yüzde olarak belirlenebilir. Ayrıca ‘Ort. Arama Süresi, sn.’ seçeneğinden aramalar için ortalama bir görüşme zamanı saniye türünden belirlenebilir.

Sonrasında tarife için fiyat listesi tanımlanır.

Sippy softswitch fiyat listesi tanımıTarife için fiyat listesi tanımı

Faturalama(billing) Özellikleri

  • Gerçek zamanlı faturalama
  • Kur Desteği:
    • 162 döviz çeşidi
    • Manuel veya otomatik kur girişi
  • Haftalık, gecelik veya aylık faturalama imkanı
  • Çağrı ücretlendirmede ayarlanabilir faturalama paternleri desteği
  • Ön ödemeli veya sonradan ödemeli ücretlendirme desteği
  • Ayarlanabilir sabit ücret tanımlama desteği
  • DID/CLD bazlı ücret tahsis edebilme
  • Başarısız ücretlendirmeler için aksiyon tanımlayabilme
  • Destinasyon bazlı dakika ücretlendirme seçenekleri
  • Müşteri ve operatör bağlantısı bazlı ayarlanabilir tutar yuvarlama
  • Temel fatura oluşturumu desteği
  • Bakiyesi azalan müşteri için tanımlı kredi kartından veya Paypal'den ototmatik ödeme alabilme
  • Düşük bakiye bilgilendirme
  • Müşteri veya operatör bağlantısı bazında zaman dilimi tanımlayabilme

Güvenlik

Sippy gelişmiş ağ yönetimi, güvenlik ve depolama seçenekleri sunan FreeBSD üzerinde kurulur gelir. Kendi içinde de sistemi günvenlik altında tutmak için güvenlik duvarı içerir.

Güvenlik Özellikleri
  • Gömülü yüksek performanslı güvenlik duvarı
  • Şifre güvenlik prosedürleri
    • 7 ve üzeri uzunlukta şifre
    • Yönetilebilir şifre kuralları
  • SSH karaliste desteği
  • İşlem günlükleri
  • Web arayüzünden yüklenebilen TLS sertifika desteği
  • Web oturum zaman aşımı tanımlayabilme
  • Şifre değişimlerinde eski şifreyi kullanmayı engelleme
  • Belli aralıklar ile şifre değişimi için yönlendirme
  • Yönetilebilir uzaktan yardım

DID Yönetimi

Telefon numaralarınızı yönetim araçları ile inbound yönlendirme ve followme işlemlerini daha kolay gerçekleştimeye imkan verir.

DID Yönetim Özellikleri
  • DID envanter arama-filtreleme
  • Esnek inbound yönlendirme
    • IP bazlı istemcilere yönlendirme(Trunking)
    • Follow me: Gelen çağrıların alternatif hedeflere yönlendirilmesi
  • Alış-satış ücretleri desteği
  • DID durumu ve atanma durumu
  • DID CDR raporlama

API

XML-RPC API desteği ile kendi uygulamalarınzdan Sippy Softswitch'i yönetmeye imkan verir.

Bu API sadece environment sahibi operatör tarafından kullanılmalıdır. Son kullanıcıya verilemez. Son kullanıcılarınıza(müşterilerinize) API açmak istiyorsanız, gerekli güvenlik kontrollerini yapan ve yöneten Son Kullanıcı API modulünü kullanmalısınız.

Sippy API Özellikleri

  • Hesap Yönetimi
  • Müşteri Yönetimi
  • Environment Yönetimi
  • Vendor Yönetimi
  • Ödeme
  • Aktif Çağrılar
  • Callback Yönetimi

Not: Sippy API dökümanlarına buradan ulaşabilirsiniz.

Son Kullanıcı API

Müşterilerinizin kendi kullanıcı kodu ve şifreleri ile kendi hesaplarını kullanarak işlem yapmalarına imkan veren JSON API'dir.

Son Kullanıcı API Özellikleri

  • VoIP hesap ve şifresini alma
  • Bakiye alma
  • Bir numaranın tarife bilgilerini alma
  • Tüm tarifeyi alma
  • VoIP hesabın register durumunu sorgulama
  • CDR indirme
  • Callback çağrısı yapma, durumunu alma, iptal etme
  • Follo me ayarlarını yönetme
  • Akıllı arama ayarlarını yönetme
  • Hızlı arama ayarlarını yönetme
  • Otomatik TLS sertifika desteği

BTK Modülü

STH Operatörlerinin kanuni olarak yapması gereken işlemler için çeşitli uygulamaları içeren bir pakettir. Sippy Softswitch'e entegre olarak geliştirilmiştir.

BTK Modülü Özellikleri

  • Sippy Softswitch içine entegre yönetim menüleri
  • Sippy Softswitch ile aynı sunucuya kurulum
  • E-Posta ile durum ve uyarı bildirimleri
  • Otomatik tetiklenme
  • Esnek ayar seçenekleri
  • FreeBSD paketi ile kurulum
  • Kanuni gereksinimlere uygunluk için Sippy Softswitch'e özel ayarlar.

Taşınmış Numara İstemcisi-ENUM

Bu modül Sippy'den Sintel ENUM DNS Sunucusuna(EDS) entegrasyonu sağlar. EDS sunucusu taşınmış numara ve operatör prefix sorgulama hizmeti sunar. Bu modül EDS hizmetini kendi hafızasından(cache) sunduğundan ve Sippy'nin routing modülüne entegre edildiğinin çok hızlı çalışır. Kendi cache'ini de belli aralıklar ile EDS sunucusundan günceller.

ENUM Özellikleri

  • Çok hızlı cevap (daha az PDD(Post Dial Delay)
  • Operatör prefix desteği
  • Taşınmış numara desteği
  • Özet tarife ve yönlendirme prefixleri desteği (Sippy performansını yükseltir)
  • Sippy Softswitch'e entegrasyon seçenekleri
    • ENUM istemci olarak external translator içinden
    • SIP Redirect Proxy olarak.
  • Sippy Sunucu üzerine veya dışarı kurulum
  • Kurulum içermeden doğrudan Sintel ENUM DNS Sunucusuna bağlanarak çalışma seçeneği
  • Multi core desteği ile sistem kaynaklarını en iyi şekilde kullanabilme.

Raporlar

Çok çeşitli alanlara göre CDR filtrelemesi yapmanıza imkan veren rapor ekranları mevcuttur. Ödeme rapoları satış raporları alınabildiği gibi faturaları PDF olarak kaydetmenize imkan verir.

Sippy softswitch CDR reporuCDR Raporu

Raporlama Özellikleri

  • Filtrelenebilir Müşteri CDR'ları
  • Veri İndirme:
    • Hesaplar
    • Tarifeler-Fiyatlar
    • Yöndendirme Setleri-Prefixler
    • Müşteri CDR'ları
    • Vendor CDR'ları
  • Filtrelenebilir Vendor CDR'ları
  • Esnek özet raporlar
  • İndirme veya e-posta ile gönderim araçları
  • PDF fatura kaydı

Müşteri, Bayi ve Kullanıcı Yönetimi

Bayi altında bayi tanımlama ve her müşteriye kendi hesaplarını yönetme-izleme imkanı verir. Çalışanların erişim ayarlarının yapılmasını ve izlenmesini de sağlar.

Komisyoncu tanımlanmasına ve bu hesap tipleri için de kullanıcı girişi yapılmasına imkan verir.

Sippy softswitch Bayi HaklarıBayi Hakları Tanımı

Müşteri, Bayi ve Kullanıcı Yönetimi Özellikleri

  • Ayarlanabilir logo ve firma ismi
  • Bayi Yönetimi:
    • Komisyonlar
    • Hak yönetimi
    • Bayi altında bayi için en fazla 9 katman desteği
  • Bayi ve hesaplar için erişim düzenleme araçları
  • Voicemail(Telesekreter) mesajlarını e-posta ile bildirim(ses dosyası ile birlikte).
  • Kişisel CDR raporlama
  • Kişisel ödeme geçmişi raporlama

Callshop Modülü

Canlı izlemeli olarak ön ödemeli veya sonradan ödemeli web bazlı callshop tanımına imkan verir.

Callshop Modül Özellikleri

  • Ön ödemeli veya sonradan ödemeli görüşme yapabilme desteği
  • Sınırsız kabin tanımlayabilme
  • Kasiyer tanımlama ve yetkilendirebilme imkanı
  • Gerçek zamanlı kabin izleyebilme
  • Görüşme bilgisi yazdırabilme.
  • Raporlamalar
  • Gerçek zamanlı ücretlendirmer
  • Kabin bazlı CDR raporları
  • Satış Fiyat Listesi tanımlayabilme

Environment Modülü

Birden fazla VoIP operatörüne sanal olarak ortam tanımlanmasına ve yönetimine izin verir.

Environment Modül Özellikleri

  • Logo-isim özelleştirme
  • Kapasite'yi paylaştırabilme
  • IP ve Port yönetimi
  • Son kullanma zamanı tanımlayabilme
  • Esnek kapasite ve performans yönetimi.
  • Raporlamalar
  • Web arayüzü için erişim yetkilendirmeleri

Arama Kartı (Callingcard) Modülü

Sippy Softswitch sunucusu ile tümleşik olan Calling Card modülü ön ödemeli telefon kartı hizmeti sunmaya olanak sağlar. Böylelikle Calling Card modülü, servis sağlayıcılara herhangi bir kurulum veya yükleme gerektirmeyen, fiyat etkili ve hızlı bir servis sunma olanağı verir.

Ayrıca Calling Card modülü, VoIP ağına sabit telefonlar veya cep telefonlarından gerektiğinde ulaşabilme imkanı vererek, servis sağlayıcılara sundukları hizmeti varolan SIP müşterileri için genişletme olanağı verir.

Callingcard Modül Özellikleri

  • Kayıtlı kullanıcı başına düşük maliyet, yüksek performans
  • Her bir dil için uygun IVR istemci ayarları içeren çoklu dil desteği
  • Otomatik çağrı kesintisi ile gerçek zamanlı bakiye kontrolü
  • Kredi bitince otomatik olarak kredi kartından ödeme imkanı
  • Hızlı arama kaydı oluşturma.
  • Kullanıcı başına birden fazla numara kaydı yapabilme olanağı
  • Gerçek zamanlı ücretlendirmer
  • Düşük bakım maliyeti.
  • PIN Yönetimi
  • DID Yönetimi
  • Arayan numara üzerinden şifresiz giriş
  • Sabit ücret tanımlama imkanı
Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın