Birçok şirket için yazılım bakımı, önemli ölçüde maliyet ve çaba gerektiren zahmetli bir iştir. Yine de birçok müşteri, Güncelleme ve Destek Hizmeti (USS) sözleşmelerini düzenli olarak yenilemeye değip değmeyeceğini merak ediyor, özellikle de yazılım hem sorunsuz hem de az bakım gerektiriyorsa, e-posta arşivleme çözümümüz MailStore Server'da® olduğu gibi. Sonuçta, MailStore Server etkinleştirilmiş bir destek sözleşmesi olmadan çalışmaya devam ediyor. Bu blog yazısında, USS sözleşmenizi etkin tutamazsanız ortaya çıkabilecek riskleri ve yenilemeniz durumunda elde edilecek faydaları açıklıyoruz.
Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmenizi düzenli olarak yenilemenin en önemli nedeni, en son yazılım güncellemelerine erişimdir. USS'niz etkin değilse, MailStore Server yazılımınızı güncel tutamaz ve her yeni güncellemede sağlanan en son ürün özelliklerinden ve hata düzeltmelerinden yararlanamazsınız. Burada hem iyileştirilmiş saklama ilkeleri gibi optimize edilmiş arşivleme özelliklerinden hem de yeni güvenlik özelliklerinden bahsediyoruz.
Ek olarak, bazı yasal hususlar USS'nizi yenilemeyi haklı çıkarır. Örneğin, GDPR'nin 32. maddesi (işleme güvenliği), teknik ve organizasyonel önlemleri (TOM'lar) uygularken "en son teknolojinin" her zaman dikkate alınması gerektiğini belirtir. Diğer şeylerin yanı sıra, bu, yüklü tüm yazılımlarınızı düzenli olarak güncellemek anlamına gelir.
Kurulumunuzla ilgili sorularınız varsa veya çalışma sırasında teknik sorunlarla karşılaşırsanız, geçerli bir USS destek ekibimize erişmenizi sağlar. Standart Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmemizde, sorularınızı e-posta yoluyla ele alıyoruz. Premium USS'mizi satın aldıysanız, bizimle doğrudan telefonla da iletişime geçebilirsiniz.
Kullanıcılarımız için güvenli yazılım sağlamak bizim için her zaman birinci öncelik olmuştur. Varsayılan Olarak Güvenliğe doğru yolculuğumuz ve örnek olarak modern kimlik doğrulama yöntemlerinin desteklenmesi bu felsefenin kanıtıdır. Çünkü potansiyel yeni tehditlerin sürekli olarak ortaya çıkması, yazılımımızın güvenlik özelliklerini sürekli olarak geliştirmemizi ve iyileştirmemizi zorunlu kılmaktadır. Ve bu geliştirmeler, yazılım güncellemeleri şeklinde kullanıcıya sunulur. Ancak, yukarıda açıklandığı gibi, bir kullanıcı olarak, bu yeni yazılım güncellemelerine yalnızca Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmeniz geçerliyse erişebilirsiniz.
Ancak USS'nizi etkinleştirmek yalnızca bir güvenlik meselesi ve en son ürün özelliklerine erişebilmek değildir.
Bir şirketin çalışan yapısı nadiren statik kalır. Örneğin, bir işe alım sürücüsünü takiben MailStore Server kurulumunuza daha fazla kullanıcı eklemeniz gerekirse, bunu yalnızca geçerli bir Güncelleme ve Destek Hizmetiniz varsa yapabilirsiniz.
İşletim sisteminin yeni bir sürümüne geçmek gibi BT altyapısındaki bir değişiklik, yakın zamanda güncellenmemiş herhangi bir yazılımla uyumsuzluk sorunlarına yol açabilir. Bu nedenle, BT altyapınız sürekli modernize edilse bile MailStore Server kurulumunuzun uyumlu kalmasını ve güvenilir bir şekilde çalışmaya devam etmesini sağlamak için yazılımınızı düzenli olarak güncellemelisiniz. Bunun için ön koşul geçerli bir USS sözleşmesidir.
Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmeniz, satın alınan sürenin sonunda otomatik olarak sona erer. Destek sözleşmesinin zamanında yenilenmesinin maliyeti, yeniden etkinleştirmeye göre önemli ölçüde daha düşük olduğundan, yenilemeyi kesinlikle USS'nin süresinin bitiminden önce gerçekleştirmelisiniz. Son teslim tarihini kaçırırsanız, destek sözleşmesini yeniden etkinleştirebilirsiniz, ancak bu önemli ölçüde daha pahalıdır ve mevcut MailStore Sunucu lisansınızın yeni liste fiyatının% 70'ine mal olur.
Tüm yeni MailStore Server kurulumları Güncelleme ve Destek Hizmetini içerir. Standart veya Premium destek ile bir, iki veya üç yıllık dönemler arasında seçim yapabilirsiniz. Sözleşmeniz hakkında bildirimde bulunmanıza da gerek yoktur: Güncelleme ve Destek Hizmeti, süreniz sona erdiğinde otomatik olarak sona erer. USS sözleşmenizi zamanında yenilemenize izin vermek için, mevcut destek sözleşmenizin süresi dolmak üzere olduğunda sizi uyaracağız.
USS ile ilgili en önemli soruların yanıtları için lütfen SSS bölümümüzü okuyun.
Tüm argümanların bir özetini içeren bir broşürü buradan indirebilirsiniz.
Geçerli bir Güncelleme ve Destek Hizmeti olmadan, artık e-posta arşivlemedeki gelişmelere ayak uyduramazsınız. Düzenli yazılım güncellemelerinin yokluğunda, en son güvenlik standartlarını ve gelişmiş arşivleme işlevlerini kaçırırsınız; Ayrıca, BT altyapınızda değişiklik olması durumunda yazılım uyumluluğu sağlanamayabilir ve mevcut kurulumunuza kullanıcı ekleyemezsiniz.
MailStore'dan veya yetkili bir ortaktan teknik destek eksikliği, MailStore Server için aktif bir Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmesinin sürdürülmesi için bir başka gerekçedir.
Güncelleme ve Destek Hizmeti sözleşmenizin süresi doldu mu? Eğer öyleyse, yeniden etkinleştirilmesi için lütfen bizimle iletişime geçin.
Kaynak: Why you should always keep your Update & Support Service for MailStore Server enabled